چطوری میشه

فعالیت های خارج از سایت برای رشد وب سایت وردپرس شما

فعالیت های خارج از سایت برای رشد وب سایت وردپرس شما

راههای زیادی برای رشد وب سایت وردپرس و افزایش تعداد بازدیدکنندگان وجود دارد. با این حال، هنگام انتخاب بهترین تم های وردپرس و بهینه سازی در سایت به طور گسترده پوشش داده شده است، گزینه های خارج از سایت اغلب مورد بحث قرار نمی گیرند.

شرم آور است زیرا فعالیت های خارج از سایت شما می تواند نقش زیادی در کمک به رشد وب سایت وردپرس و مخاطبان آن داشته باشد.  این می تواند به ویژه در صورتی صادق باشد که شما یک تجارت آجر و ملات یا وب سایتی دارید که بر خدمات رسانی به جامعه محلی متمرکز است. به طور خلاصه، فعالیت‌های خارج از سایت شما می‌تواند ترافیک را به وب‌سایت وردپرس شما هدایت کند، سرنخ ایجاد کند و فروش را افزایش دهد.

در این مقاله به نحوه رشد وب سایت وردپرسی خود با فعالیت های خارج از سایت می پردازیم. ما در مورد کارهایی که می‌توانید به صورت آفلاین انجام دهید و همچنین کارهایی که می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید، اما همچنان خارج از سایت، صحبت خواهیم کرد.

به Meetups در منطقه محلی خود بروید

Grow Your WordPress Website with Meetups

بسته به جایگاه، صنعت یا هدف وب سایت شما، قابل مشاهده بودن به صورت آفلاین و در زندگی واقعی و همچنین آنلاین می تواند مفید باشد. با شرکت در جلسات در منطقه خود از کوچک شروع کنید. یک مکان عالی برای شروع Meetup است. Meetup وب‌سایتی است که به افرادی که سرگرمی‌ها، علاقه‌های مشابهی دارند یا در یک صنعت مشغول هستند، این امکان را می‌دهد تا یکدیگر را پیدا کنند و دور هم جمع شوند. این به شما کمک می‌کند با افراد همفکر ملاقات کنید، بحث‌هایی را پیرامون زمینه مورد علاقه‌تان ایجاد کنید، و خود و وب‌سایتتان را بشناسید.

اگر هیچ گروهی در منطقه شما وجود ندارد که به جایگاه شما رسیدگی کند، یکی را شروع کنید. به احتمال زیاد، افراد نزدیکی وجود خواهند داشت که دوست دارند به چنین گروهی بپیوندند. اگر سفر می‌کنید، رویدادهای Meetup را در مکان‌های مختلف در برنامه سفر خود بگنجانید. این واقعاً به ارتقاء نمایه شما و رشد وب سایت وردپرس شما کمک می کند.

در کنفرانس ها و رویدادهای شبکه شرکت کنید

networking event

کنفرانس‌ها در زمینه تخصصی شما و رویدادهای شبکه فرصت‌های خوبی برای ملاقات با دیگران در صنعت شما و معرفی نام خود هستند. همچنین ممکن است بینشی در مورد آنچه رقبای شما انجام می دهند به دست آورید و فرصت های جدیدی را برای خود کشف کنید.

هنگامی که در رویدادها به طور منظم شرکت کردید و متوجه شدید که آنها چه چیزی را شامل می شوند، بپرسید که آیا می توانید یک کارگاه راه اندازی کنید یا خود را به عنوان سخنران معرفی کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک مرجع در حوزه تخصصی خود معرفی کنید و به افزایش آگاهی از کسب و کار و وب سایت خود در این فرآیند کمک کنید.

تبلیغات محلی

Advertising

اگر می خواهید وب سایت خود را به طور خاص برای کسانی که در منطقه هستند تبلیغ کنید، سپس در مورد گزینه هایی که برای تبلیغات محلی وجود دارد تحقیق کنید. برخی از گزینه های بالقوه برای رشد وب سایت وردپرس شما از طریق تبلیغات محلی عبارتند از:

رادیو محلی

رادیو یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت وردپرس شما و افزایش نمایه شما به طور کلی است. یک تبلیغ رادیویی به انتشار اخبار در مورد سایت شما و ایجاد علاقه در اطراف آن کمک می کند. با این حال، این ممکن است گران باشد و ارزش دارد بر ترافیک سایت خود نظارت داشته باشید قبل و بعد از آن تبلیغات پخش می شود تا ببینید آیا آنها مقرون به صرفه هستند یا خیر.

روزنامه ها یا مجلات محلی

روزنامه‌ها و مجلات محلی هنوز در میان جمعیت‌شناسی و صنایع بسیار محبوب هستند. رسانه ای را پیدا کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد و در آنجا تبلیغ کنید. هر چه تبلیغ بزرگتر باشد بهتر است، بنابراین اگر بودجه شما به آن می رسد، یک آگهی تمام صفحه را انتخاب کنید. همچنین ارزش این را دارد که برای طراحی یک تبلیغ چشم نواز هزینه کنید و به آن کمک کنید تا از دیگر افراد متمایز شود و مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

از یک باشگاه ورزشی محلی، رویداد، یا دلیل حمایت مالی کنید

حمایت مالی از یک باشگاه ورزشی محلی، علت یا رویداد می تواند به ارتقاء نمایه وب سایت وردپرس شما کمک کند. با مشارکت در امور محلی، به عضوی ارزشمند از جامعه تبدیل خواهید شد. همچنین کسب و کار خود را دائماً در ذهن مردم نگه خواهید داشت. هرچه افراد بیشتر در مورد شما بشنوند، احتمال اینکه شما را به خاطر بسپارند و در نتیجه به جای رقبای شما از سایت شما بازدید کنند، بیشتر می شود.

بروشورها و بروشور

ایجاد جزوات برای تبلیغ کسب و کار شما می تواند یک راه موفق خارج از سایت برای افزایش ترافیک وب سایت وردپرس شما باشد. جزوه خود را توسط یک طراح تهیه کنید تا حرفه ای به نظر برسد. افرادی که تحت تأثیر بروشور شما قرار می گیرند، احتمالاً از وب سایت شما بازدید می کنند.

به دقت در مورد محل توزیع بروشورهای خود فکر کنید، زیرا باید به مشتریان بالقوه شما دسترسی پیدا کنند. پرواز درب به در می تواند موثر باشد اما زمان بر است. همین را می توان در مورد پرواز در شهر نیز گفت. گذاشتن جزوات در مناطق کلیدی که مخاطبان هدف شما در آنجا حضور دارند، مانند کافی شاپ ها نیز می تواند موفقیت آمیز باشد.

یک کتاب الکترونیکی را در آمازون منتشر کنید

publish an ebook

انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون یک فعالیت خارج از سایت عالی برای رشد وب سایت وردپرس شما است. از ایده نوشتن کتاب الکترونیکی ناامید نشوید. لازم نیست خیلی طولانی باشد و می توانید محتوای سایت خود را اضافه کنید. استخدام یک نویسنده ارواح یک گزینه دیگر است.

مطمئن شوید که کتاب الکترونیکی شما با کسب و کار شما مرتبط است تا مطمئن شوید که مخاطبان مناسب را هدف قرار داده اید. همچنین ارزش پرداختن به ویرایشگر را دارد تا آن را بررسی کند، زیرا شما چیزی می خواهید که به اندازه کافی با کیفیت باشد تا خوانندگان را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را تشویق به بازدید از سایت شما کند.

هنگام انتشار کتاب خود در آمازون، قیمت آن را بیش از چند دلار نکنید. دلیل فهرست کردن کتاب الکترونیکی در آمازون کسب درآمد از فروش نیست. این برای تبلیغ برند شخصی و وب سایت شما است که به افزایش ترافیک کمک می کند. اگر قیمت کتاب خود را خیلی بالا ببرید، مشتریان جدید بالقوه را از دست خواهید داد.

پادکست

podcasting

پادکست ها روشی نسبتاً آسان و مؤثر برای جذب بازدیدکنندگان جدید به وب سایت وردپرس شما هستند. بسیاری از مردم از خواندن آنلاین لذت نمی برند اما عاشق گوش دادن هستند. با ارائه محتوا در یک پادکست پویا، به مجموعه جدیدی از دنبال کنندگان بالقوه دسترسی پیدا خواهید کرد.

یک راه عالی برای اشتراک گذاری پادکست های خود با شنوندگان جدید این است که محتوای خود را به iTunes اضافه کنید. با ثبت نام برای یک حساب کاربری و ارسال پادکست های خود، آنها این امکان را دارند که میلیون ها نفر شنیده اند. با این حال، iTunes در مورد پادکست‌هایی که می‌پذیرند کاملاً خاص است، بنابراین ارزش خواندن بهترین روش پادکست را دارد. قبل از شروع.

در کنار اجرای پادکست‌های خود، باید سعی کنید در پادکست‌های دیگران صحبت کنید. افرادی را در صنعت خود پیدا کنید که پادکست های خود را دارند. این افراد همان مخاطبان هدف شما را خواهند داشت که ممکن است پس از شنیدن صحبت شما، سایت شما را بررسی کنند.

سایر فعالیت های آنلاین اما خارج از سایت

فعالیت های آنلاین اما خارج از سایت زیادی وجود دارد که می تواند وب سایت وردپرس شما را رشد دهد. تبلیغ سایت شما در رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین راه ها برای افزایش ترافیک است. به سایت شما در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد؛

یوتیوب

یوتیوب ارزش ذکر بیشتری را دارد، زیرا این یک کانال رسانه اجتماعی است که اغلب هنگام پوشش بازاریابی رسانه های اجتماعی نادیده گرفته می شود. اگر برای سایت شما مناسب است، ایجاد کانال و ویدیوهای YouTube خود می تواند راهی موثر برای دستیابی به مخاطبان جدید باشد.

پست مهمان

نمایش مهمان راه خوب دیگری برای به دست آوردن نمایش برای سایت شما است. سایت هایی را انتخاب کنید که در همان صنعت تجارت شما هستند، حتی سایت های رقبا، زیرا این سایت ها خوانندگانی خواهند داشت که مخاطبان شما هستند. همیشه پست های مهمان با کیفیت بالا تولید کنید که خوانندگان را برای کلیک کردن به وب سایت شما جذاب و ترغیب کند.

تبلیغات

تبلیغات در گوگل یا رسانه های اجتماعی می تواند وب سایت وردپرس شما را به سرعت و به طور چشمگیری رشد دهد. تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات توییتر همگی گزینه های محبوب و آسان برای استفاده هستند که می توانند به تبلیغ سایت شما کمک کنند. همیشه مطمئن شوید که تحلیل‌های سایت خود را دنبال می‌کنید تا بفهمید تبلیغات شما مقرون به صرفه هستند یا خیر.

نظرات نهایی

همه موارد بالا گزینه‌های خارج از سایت مؤثری هستند که به رشد وب‌سایت وردپرس شما کمک می‌کنند. فعالیت هایی که در آن شرکت می کنید به نوع کسب و کار شما بستگی دارد.

همیشه مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. آنها در کجا قرار می گیرند و به چه اشکال بازاریابی پاسخ می دهند. همچنین، سایت خود را با دقت زیر نظر بگیرید تا بدانید که برای زمان و پول خود بازده دریافت می کنید.

چه فعالیت های خارج از سایت را برای رشد وب سایت وردپرس خود انجام داده اید؟ لطفاً موفقیت ها یا شکست های خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا